sobota, 24 grudnia 2011

Jest taki dzien ^^

Cześć ;) nie wiem jak to się stało, ale jak wszyscy widzimy są już święta ;) nic zbytnio nie dodawalam, chyba po prostu nie miałam co napisać ;p hm, serio zleciał mi ten czas od zakończenia wakacji właściwie aż do dzisiaj masakrycznie szybko ;p w sumie trochę się działo, rzeczy niekoniecznie dobrych, ale stało się, trudno, chyba najważniejsze, że się żałuje popełnionych błędów. heh, pewnie jeśli nie tamto spędziłabym sylwestra z zajebistymi osobami, niestety wyszło jak wyszło, szkoda ;/ jedna ze spraw bardzo chciałam aby zakończyła się w tym roku, niestety nie udało się, będzie się pewnie za mną ciągnęła jeszcze przez jakiś czas ;c przykro mi, że nie zobaczyłam się przed świętami z jedną, najważniejszą dla mnie od jakiegoś czasu osóbką ;**** ale mam nadzieję, że jeszcze uda się nam to nadrobić :) lecę, wesołych świąt wszystkim ;* :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz