niedziela, 4 grudnia 2011

zawsze warto.

``Złap mnie za rękę, spędźmy noc pod gwiazdami,
Tylko Ty i ja, uśpieni lasu szumami,
Pod nami dywan z trawy, a niebo nad nami,
Połączeni wspólnymi marzeniami.
Totalnie różni a, a jednak tacy sami,
Mocno połączeni, połączeni odczuciami,
To ten moment wyśniony wspólnymi snami,
Nienamacalne jest, to co jest między nami.``


Cześć :* nudno dzisiaj, pogoda okropna ;/ mase czasu nic nie pisałam ale nie miałam zbytnio ochoty, czasu też nie za bardzo, ostatnio na nic mi go nie wystarcza ;c zaraz egzaminy próbne, świetnie ;| + mam do napisania dwa sprawdziany z geografii w tym tygodniu,  a ja zamiast uczyć się z czegokolwiek siedzę na grze, już widzę oceny na koniec semestru -.- w sumie ostatnio mało się dzieje, zastanawiam się dlaczego zawsze najbardziej zależy nam na osobach na których nie powinno nam zależeć wcale a co dopiero aż w takim stopniu...może nie każdy, ale wiele osób chodzi i mówi, że jest `nieszczęśliwym` bo się zakochało a coś tam...i nie wyszło ;/ to pewnie właśnie z reguły dlatego iż zazwyczaj wybieramy sobie osoby ze zbyt odmiennym charakterem, zainteresowaniami niż my sami posiadamy, prowadzi to więc do ciągłych sprzeczek. heh, na pozór może się to wydawać nawet i żałosne, bo w sumie niby to właśnie przeciwieństwa się przyciągają, jednak nie zawsze. i tamtym może serio sprawiać to dosyć duży problem. może być również tak, że inni mają jakieś przeciwwskazania jakby do tego iż jest coś między wami. niby mówi się, że powinno się mieć gdzieś opinię innych, ale jednak nie zawsze jest to możliwe, nie wtedy gdy nie chodzi o ich zdanie na ten temat tak do końca ale o to, że ktoś uważa to za nieprawidłowe po prostu, zabrania nam tego i nakazuje np. poczekać ileś czasu. niby przyjaźnie, związki wystawiane na takie próby są później jeszcze silniejsze, ale w sumie ile można czekać ? heh, myślę jednak, że jeśli komuś na prawdę bardzo zależy jest w stanie wiele wybaczyć i dużo poświęcić dla bycia z tą drugą osobą ;) z niektórymi problemami chyba po prostu trzeba nauczyć się sobie radzić.do zobaczenia:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz