poniedziałek, 28 listopada 2011

Kiedyś było inaczej :)

`Zapamiętaj dobre chwile
Porażkami się nie przejmuj.`

Cześć, kolejne zdjęcie z wakacji, uwielbiam <3 haha, chociaż jak co niektórzy stwierdzili - `to nie moje zęby` ;P dzisiaj same dobre oceny, wiemy z Maksem dlaczego ;* po szkole też z nim :) później jeszcze coś załatwiłam i reszta dnia przesiedziana w domu. nie lubię ani jesieni ani zimy, jest wcześnie na dworze a ciemno jak w dupie + zimno, łe. ;c oglądałam `Nienarodzonego` a później kawałek `Pogrzebanego`, pierwszy film kurde fajny, wydygałam się ostro pare razy, drugi nudny trochę, aczkolwiek końcówka mnie w sumie to zaskoczyła ;p heh, mam rozjeb totalny w pokoju, dziękuję mojemu kotkowi za to, jutro sprzątanie bo dzisiaj już nie mam siły ;P 23:23, wreszcie nie przegapiłam ^^ zaraz kładę się spać, byle do jutra <3

Heh, dziwnie się trochę czuję jak ktoś jakoś niespodziewanie pisze do mnie, bo w sumie to potrzebuje pomocy. to nawet miłe, że chce ze mną o czymś porozmawiać, że może oczekuje jakiejś rady. ale szczerze mówiąc to wątpię żebym mogła dobrze doradzić w jakiejkolwiek sprawie ;/ mam nadzieję, że podejmiesz właściwą decyzję i za jakiś czas wszystko będzie w porządku :)

Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz