niedziela, 27 listopada 2011

przecież dobrze wiesz, że masz obok mnie ;*

Cześć ;* mhm. wczoraj był dziwny dzień, w południe niby fajnie, później jednak przez to niezbyt fajnie. wieczór poświęciłam martwieniu się o pewną osobę :* kurde, wystraszyłam się też trochę po tym co dzisiaj mi napisałeś ;/ w sumie masz rację, nie chciałabym raczej wiedzieć jak się czułeś, jeszcze raz przepraszam ;* ostatnio serio było dość dziwnie i nie poświęciłam Ci w sumie w tym tygodniu ani chwili, przykro mi, czasami serio zachowuję się wręcz beznadziejnie ;c mam nadzieję, że teraz jakoś to naprawię :) ;** cieszę się bardzo, że się dzisiaj zobaczyliśmy i pogadaliśmy, brakowało mi Cie <3 teraz mam tylko nadzieję, że nie będziemy już wspominali o niektórych rzeczach i będzie jak wcześniej :** albo nawet lepiej niż wcześniej ;> :*

Więc nie mów mi, że sił już brak,
I wszystko jakby na złość, jest nie tak.

5 komentarzy:

  1. powodzenia w naprawianiu, mam nadzieje, że będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, dzięki ;) też mam taką nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'I wszystko jakby na złość, jest nie tak.'
    żebyś wiedziała : < .
    ale będzie dobrze :) kiedyś na pewno ...

    OdpowiedzUsuń
  4. nom, dokładnie ;c no, kiedyś na pewno, ciekawe kiedy... ;)

    OdpowiedzUsuń